Uslovi onlajn prodaje
Ovaj dokument pruža Vam informacije o
uslovima pod kojima vršimo onlajn prodaju karata za naše polaske u Srbiji i
inostranstvu. Molimo pažljivo pročitajte ove uslove kako biste ih razumeli jer
ćete biti u obavezi da potvrdite da ste saglasni sa njima pre slanja Vaše
porudžbine. Ukoliko ne prihvatite ove uslove, neće Vam biti omogućena kupovina
karata preko našeg sajta. Niš-ekspres AD zadržava pravo izmene ovih uslova. Sve
buduće izmene ovih uslova postaju važeće po objavljivanju izmenjenih Uslova
onlajn prodaje karata na našem sajtu. Vaša je obaveza da redovno, pre kupovine,
proverite Uslove onlajn prodaje karata na našem sajtu
Onlajn karte
Onlajn karte dostupne su samo za Niš-ekspresove međugradske i međunarodne polaske
i možete ih kupiti najkasnije dva sata pre polaska. Jedna onlajn kupovina
ograničena je na kupovinu maksimalno pet karata. Onlajn prodaja nudi mogućnost
kupovine karata u jednom smeru i povratnih karata. Povratne karte sa otvorenim
datumom povratka obavezno je unapred overiti kod našeg ovlašćenog predstavnika
ili na šalterima Niš-ekspresa. Onlajn karte važe samo za putovanje definisano
podacima odštampanim na karti (datum, vreme, relacija). Karta kupljena onlajn je
ugovor između Vas i Niš-ekspresa AD. Vaša je obaveza kada putujete na nekoj od
naših linija da kartu imate kod sebe, bilo odštampanu ili sačuvanu u Vašem
mobilnom telefonu, i morate je, na zahtev, pokazati radi kontrole. Ukoliko kartu
ne pokažete, smatraće se da putujete bez karte.
Kako poručiti
kartu
Pratite korake na našem saju kako biste nam poslali porudžbinu.
Postupak naručivanja karte daje Vam mogućnost provere i ispravke eventualnih
grešaka pre nego što nam pošaljete porudžbinu. Molimo pažljivo čitajte i
proveravajte svoju porudžbinu na svakoj stranici u postupku naručivanja. Po
okončanju postupka naručivanja, ne postoji mogućnost izmene karte.
Cena karte
Cene karata na našem sajtu navedene su
u dinarima (RSD), sa uračunatim PDV-om. Ukupna cena karte biće prikazana kada
definišete i izaberete sve detalje Vašeg putovanja. Ta cena podrazumeva cenu
prevoza do željene destinacije i Niš-ekspresovu staničnu uslugu. Nakon što
kupite onlajn kartu, nećete imati dodatnih troškova (sem stanične usluge na
stanicama drugih operatera). Cene karata se mogu menjati, ali to neće imati
uticaja na karte koje ste već poručili. Onlajn prodaja omogućava Vam kupovinu
karte sa popustom (dečija, penzionerska, studentska/đačka karta). Putnik koji
pokaže kartu sa popustom mora na zahtev pokazati i odgovarajuću ispravu radi
identifikacije.
Način plaćanja
Prilikom plaćanja onlajn karte nije moguće izabrati valutu. Plaćanje se vrši
isključivo u dinarima(RSD) Plaćanje karata prilikom onlajn kupovine moguće je
isključivo platnim karticama:
• Visa
• Visa Electron
• MasterCard
•
Maestro
• American Express
Naš sajt će od Vas tražiti da izaberete način
plaćanja. Zatim ćete biti preusmereni na internet stranicu Banca Intese, preko
koje ćete izvršiti plaćanje. Ova stranica je zaštićena i bezbedna za ovaj vid
plaćanja. Podaci sa Vaše kartice prenose se u kriptovanoj formi upotrebom SSL i
PKI protokola , najviših standarda sigurnosti. Da biste izvršili plaćanje,
bićete u obavezi da unesete sledeće podatke sa Vaše kartice:
• Broj
kartice
• Datum isteka
• CVC2 i CVV2 kod
Bezbednost Vaših podataka
garantuje procesor, Banca Intesa AD Beograd. Podaci za autorizaciju platne
kartice unose se na zaštićenu stranu procesora i nisu dostupni
trgovcu.
Isporuka kupljene karte
Nakon okončanja postupka kupovine karte preko našeg sajta, kartu ćete dobiti
mejlom. S obzirom da ne vršimo dostavu štampanih kartata kupljenih onlajn,
molimo da proverite i budete sigurni da ste nam dostavili tačnu mejl adresu, kao
i da imate pristup toj mejl adresi. Ukoliko niste dobili mejl sa kartom koju ste
kupili u roku od 30 minuta, molimo da nas o tome obavestite slanjem mejla na
adresu: onlinetickets.reklamacije@nis-ekspres.rs
Otkayivanje karte
Neiskorišćene karte kupljene preko našeg sajta mogu biti otkazane najkasnije dva
sata pre utvrđenog vremena polaska. U tom slučaju, vratićemo Vam novac za
neiskorišæenu kartu uz umanjenje od 10% na ime administrativnih
troškova.
Kartu možete otkazati i zahtevati povraćaj sredstava na sledeći
način:
• Lično, na šalteru Niš-ekspresa, pri čemu ste u obavezi da imate
odštampanu onlajn kartu kod sebe
• Tako što ćete mail koji ste od nas dobili
(mejl sa Vašom onlajn kartom), proslediti na adresu:
onlinetickets.reklamacije@nis-ekspres.rs. Molimo da u mejlu napomenete da
otkazujete kartu. Ukoliko želite da kartu otkažete i zahtevate povraćaj novca na
ovaj način, molimo imajte u vidu da Vaš mail moramo dobiti najkasnije dva sata
pre utvrđenog vremena polaska.
Nakon što je Vaš zahtev obrađen i odobren,
povraćaj novca vrši se uplatom na Vaš tekući račun – račun sa koga ste izvršili
uplatu prilikom kupovine karte. Niš-ekspres AD daje nalog našoj banci da izvrši
povraćaj odobrenih sredstava na Vaš račun. Prakse banaka se razlikuju i može
proći po nekoliko dana pre nego što Vaša banka sredstva vrati na Vaš račun i
novac Vam bude na raspolaganju. Nažalost, na ovo Niš-ekspres nema uticaja, i, u
slučaju da su Vam neophodne dodatne informacije, morate kontaktirati Vašu
banku.
Kašnjenje, otkazivanje ili prekid putovanja
Za informacije po
pitanju refundiranja novca u slučaju kašnjenja, otkazivanja ili prekida
putovanja, molimo pogledajte naše Opšte uslove poslovanja Ukoliko su Vam
potrebne dodatne informacije po pitanju otkazivanja karte i refundiranja novca,
možete nas kontaktirati na: 018/255-666, 065/466-9551 (+viber), 065/466-9397